بانوی آب

بانوی آب

بانوی آب در پیام رسان ایتا: @banooyeab

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۱۷ ب.ظ

تربیت و سبک زندگی

سبک زندگی و تربیت 

🍀سبک زندگی زنان درغرب و به مدد آن در کشورها و جوامع غرب زده دچار تغییر و تحولاتی شده است.

🍁 زنانی که بیش از همیشه تاریخ مردگرا شده اند و برای لذت های مردانه، سبک زندگی خویش را از نوجوانی تغییر می دهند و الگوهای مصرفی و جنسی همچون باربی، تعیین کننده اصلی سبک زندگی آنان  می شود ....

🥀 و می بینیم که زن کالایی می شود که ارزش آن به اندازه لذت بخشی آن است. 

زن دیگر آن انسانی نیست که امانت دار الهی است و حتی می تواند تا بدانجا تعالی پیدا کند که به لقای پروردگار خویش دست یابد، نه.

🍂او فقط «تن» است و ارزش او به اندازه ارزش تن اوست. و اگر زن در این تمدن و در این جامعه، تن خود را به نمایش نگذارد، برای او چه باقی می ماند. اگر اورا نبینند او دیگر چه ارزشی دارد؟

🌺 همه موجودیت و هستی او در این است که او را ببینند و با نگاه خریداری ارزیابی کنند.
 
💥اگر دکارت بیش از چهار صد سال قبل گفته بود« من می اندیشم پس هستم»، زن در جامعه امروز غرب و همه جامعه های امروزی غربزده، ناچار باید بگوید:« مرا نگاه می کنند، پس هستم!!» زن فقط «جسم» است و مرد در برابر زن همه «چشم» است. 

⚡️و این چنین می شود که زن تیدیل به  یک شیئ می شود که مرد او را دائما در دو کفه ترازوی چشمان خود می سنجد و ارزیابی می کند .

 💫در این شرایط تربیت دختران و زنانی  باعزت و کرامت  که از این اسارت مادی و فرهنگی به دور باشند و به جای توجه به جلوه گری در پی کسب معارف، فضایل و کمال خویش باشند بسیار دشوار می نماید.


💧به بانوی آب بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1242038283C53201e044e

  • سارا طالبی

تربیت

زن در غرب

سبک زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی