بانوی آب

بانوی آب

بانوی آب در پیام رسان ایتا: @banooyeab

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۰، ۰۳:۰۲ ب.ظ

جای خالی پدر و مادر

چقدر حواسمان هست به مدل صحبت کردن با فرزندانمان؟

🔻آیا حواسمان هست که چقدر دختران این سرزمین نیاز به عشق و توجه والدین مخصوصا پدر دارند؟
🔻آیا حواسمان هست که قراره این فرزندان، باقیات الصالحات ما باشند؟؟
👈 فراموش کنیم که در قبالشان مسئولیم🥺

♦️ایجاد رابطه صمیمانه با نوجوانان مخصوصا دختران، باعث می شود که بسیاری از نیازهای فرزند در محیط خانواده برآورده شود و نوجوان دچار کمبود محبت نشود و خانه به پناهگاه عاطفی و امن برای نوجوان تبدیل شود و بدین ترتیب او در این پناهگاه احساس امنیت کرده و آرام می گیرد و بدنبال پناهگاه دیگری نمی گردد.
نبود ارتباط خوب با خانواده، دوستی های خطرناک را به دنبال دارد؛ بخصوص در دختران که موجب ارتباط با جنس مخالف شده که به علت برخوردار نبودن نوجوان از پختگی لازم به راحتی طعمه حوادث می شود.

♦️(یکی از بازیگران هالیوود در مصاحبه ای می‌گفت که چهار فرزند دختر دارد و یک پسر. او که همیشه از شوخی‌های دیگران درباره‌ی داشتن چهار فرزند دختر رنجیده است از این بابت ابراز تأسف می‌کند و می‌گوید داشتن دختر یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های زندگی است. جمله‌ی معروف او به دخترانش این است: «امروز بیش‌تر از دیروز عاشقت هستم». جاستین بزرگ کردن دخترانش را نه یک مسئولیت بلکه یک امتیاز خاص برای خودش محسوب می‌کند)


🔴 یادتان باشد دختران شما:
بیشتر از وسایل و هدایایی که برایشان می‌خرید یا چیزهایی که به آنها یاد می‌هید، دخترانتان نیاز به عشق و محبت شما دارند. هیچ‌کس دیگری بر روی کره‌ی زمین نمی‌تواند نقش شما را ایفا کند. دخترتان انتظارات شما را برآورده نخواهد کرد، اشتباهات بزرگی مرتکب خواهد شد و حتی ممکن است مدتی به شما پشت کند، اما هیچ‌وقت به او اجازه ندهید به علاقه‌ی شما نسبت به خودش شک کند. در چشم‌هایش نگاه کنید و بگویید که عاشقش هستید. 
✔️ با فرزندانمان رفیق باشیم، به آنها خرده نگیریم سر هر مسیله کوچکی،خودمان بشویم حل المسایل آنها، اجازه ندهیم هر ناکسی در زندگی فرزندانمان ورود کند. 🙏

✍️عبقری

🆔 [کپی با ذکر منبع بلامانع است.]

به #بانوی_آب 💧بپیوندید:
https://eitaa.com/joinchat/1242038283C53201e044e

  • سارا طالبی

تربیت فرزند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی